وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عای نیوز به نقل از همشهری، اجتماعی - قتل مرموز مرد میانسال در آپارتمانش، ‌تیم جنایی را با یک معما روبه‌رو کرده است.

ساعت 6صبح دیروز به قاضی سیدمجتبی حسین‌پور، بازپرس جنایی تهران خبر رسید جنایتی مرموز در منطقه سعادت‌آباد رخ داده است. همین کافی بود تا تیمی از مأموران تجسس به همراه قاضی جنایی در قتلگاه که در طبقه سیزدهم یک برج مسکونی بود، حاضر شوند.

قربانی جنایت مردی 54ساله بود که جسدش روی تخت در اتاق خواب افتاده و با ضربه چاقویی که به سینه‌اش وارد شده بود به قتل رسیده بود. این درحالی بود که همسر و مادر همسر مقتول نیز در خانه بودند. در چنین شرایطی مأموران به بازجویی از همسر قربانی پرداختند. او گفت: محمد پس از طلاق همسرش با من آشنا شد و مدتی قبل با هم ازدواج کردیم. مادرم هم به‌خاطر بیماری‌اش با ما زندگی می‌کرد.

وی ادامه داد: جمعه‌شب یکی از بستگان همسرم به خانه‌مان آمد و قرار شد او پس از خوردن شام در خانه ما بخوابد. به این ترتیب او به همراه شوهرم در اتاق خواب خوابیدند و من در سالن بودم که صبح زود صدای در را شنیدم. همان لحظه از خواب پریدم و وقتی به اتاق همسرم رفتم با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدم که با جیغ و فریاد همسایه‌ها را خبر کردم. این در حالی بود که از مهمان ما خبری نبود و او فرار کرده بود.

کارآگاهان در ادامه به تحقیقات میدانی دست زدند که یکی از همسایه‌ها گفت: صبح وقتی صدای فریادهای زن همسایه را شنیدم از خانه خارج شدم. مقابل در مرد جوانی را دیدم که گویا از بستگان قربانی بود. او به آرامی گفت مرد همسایه بیماری قلبی دارد و اتفاقی نیفتاده است و بعد هم رفت. هم‌اکنون تحقیقات برای دستگیری مرد آشنا ادامه دارد تا معمای این جنایت رازگشایی شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی