وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

درتمناے نگاهت بےقرارم
تا بیایے

من ظهورلحظہ ها رامےشمارم
تا بیایے

خاک لایق نیست
تا اینکه بہ رویش پا گذارے

در مسیرت جان فشانم
گل بکارم تا بیایے

نظرات (۱)

با سلام دوست عزیز یه سوال:دوست داری قدمی برای امام زمانت برداری؟این کار زحمت آنچنانی نداره ولی داری قدم خیلی بزرگی رو در راه آقا امام زمان انجام می دی . با شرکت در کمپین #من_منتظرم سایت,وبلاگ,کانال و صفحه اینستاگرام خود را تبلیع کنید و هم فضای کشور را به سمت مهدویت و انتظار پیش ببریم

اجرت با امام زمان (عج)

اطلاعات بیشتر و دریافت لوگو در آدرس زیر:

http://www.welayatnet.com/fa/news/91496#comment-126489

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی