وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

 
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:با وجود گرمای زیاد هوا طی روزهای اخیر در استان، افزایش دمای آبادان به ۶۴ درجه سانتیگراد که در برخی کانال های فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.

 بهادری جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:دمای ۶۴ درجه سانتیگرادی تاکنون ثبت نشده است و بالاترین دمای ثبت شده در جهان ۵۶ درجه سانتیگراد است.
وی افزود: گاهی احساس گرمای بیشتری نسبت به دماهای واقعی ثبت شده به وسیله دستگاه های اندازه گیری دما داریم.
بهادری ادامه داد:بالاترین دمای هوای امروز در استان در بستان ۵۳، شوش ۵۲، آبادان، دزفول و حسینیه ۵۰ و اهواز ۴۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: دمای هوای استان از شنبه - فردا - یک تا دو درجه کاهش می یابد و دوباره از اواسط هفته آینده روند افزایشی پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد:پدیده شرجی نیز که از اواسط هفته جاری استان خوزستان را فرا گرفته بود، امروز در ماهشهر به ۹۰ درصد رسید و تا آخر هفته ادامه دارد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان رد پایان سخنانش گفت:پدیده گرد و خاک نیز برای دو روز آینده در استان پیش بینی می شود که با منشاء داخلی و خارجی همراه است

عالی نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی