وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نتیجه تصویری برای تحریم های ایران+تصویر

تحریم های ظالمانه، تداوم آن و مذاکرات هسته ای اگر برای ملت آب نداشت اما برای بعضی ها نان داشت!
آدم غصه می خورد از برخی رفتارها در کشوری که مردمانش خود را مسلمان و مهم تر از آن شیعه می پندارند .
شاید نام قرص پلاویکس برای برخی آشنا باشد، بله همان قرصی که برای جلوگیری از گرفتگی رگهای خونی کسانی که مشکل قلبی دارند می دهند و معمولاً هم سفارش می شود نوع خارجی آن تهیه گردد.
موضوع از این قرار است که حدود 4 ماه پیش به دارو خانه ای مراجعه کردم تا یک بسته از همین قرص را برای مادرم که از حدود 10 ماه پیش دچار عارضه قلبی است تهیه نمایم که متصدی داروخانه گفت قیمت آن 92 هزار تومان است کارت بانکی ام همراهم بود و آن را حساب کردم مدتی بعد هم برادرم برای 2 ماه دیگر از آن قرص تهیه کرد کمتر از حدود سه ماهی گذشته بود که باز نیاز شد قرص مذکور به صورت آزاد تهیه گردد، این بار به داروخانه ای دیگر مراجعه نمودم تا یک بسته دیگرش را تهیه نمایم، وقتی خواستم حساب کنم گفت 67500 تومان، چونکه می دانستم قیمت آزاد آن با دفتر چه خیلی تفاوت ندارد از متصدی داروخانه سوال کردم قیمت آزاد آن چند است که گفت همین است لذا به وی گفتم دو سه ماه پیش این قرص را 92 هزار تومان گرفته ام لذا بماند که چه گفت تا اینکه بیست روز پیش برای کاری دیگر به همان داروخانه مراجعه کردم و متصدی داروخانه گفت از همان قرص بخواهی داریم و قیمت جدید آن  51 هزار تومان است پیش خودم حساب کردم تا حدود 4 ماه 41 هزار تومان از قیمت این قرص کم شده است و باز هم پیش خود گفتم این یک نمونه و من هم یک نفر ولی چه کسی باید جواب این همه ظلمی که بر ملت رفته است را بدهد!

عالی نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی