وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

اجلاس آموزش و پرورش

رئیس ستاد برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از حضور رئیس جمهور در سومین روز اجلاس خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی از حضور دکتر روحانی، رئیس جمهور در سومین روز اجلاس خبر داد و گفت: فردا مدیران آموزش و پرورش کشور در ضیافت شام، مهمان رئیس جمهور هستند.

به گزارش ایسنا، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در جلسه پرسش و پاسخ با مدیران آموزش و پرورش در اجلاس سی و سوم درباره سنوات ارفاقی معلمان استثنائی گفت: هر سال خدمت معلمان استثنائی ضریب 1.2 می‌گیرد بنابراین 25 سال خدمت آنها 30 سال حساب می‌شود. دولت باید سهم خود را برای این پنج سال بپردازد.

وی افزود: به علت کمبود اعتبار در برخی مناطق حکم بازنشستگی معلمان ما صادر شد اما سهم دولت پرداخت نشد. طی هماهنگی با معاونت پشتیبانی امسال ردیف خاصی برای بازنشستگان دیده شده و این مشکل حل می‌شود و برای دو سال گذشته نیز تمهیداتی اندیشیده شده تا مبالغ پرداخت شده از سوی معلمان را از سوی دولت دریافت و به آنها بپردازیم.

قدمی با بیان اینکه سنوات ارفاقی از سال 86 تا 91 قطع شده بود گفت: با پیگیری‌های انجام شده پرداخت سنوات ارفاقی سال 86 تا انتهای 87 برطرف شده و برای سال 88 تا 91 هم مکاتباتی با دولت انجام شده و پیش بینی می‌کنیم این مشکل نیز برطرف شود.

به گزارش ایسنا، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش نیز از شکل گیری ورزش کارکنان خبر داد و گفت: پیگیر هستیم تا پست کارشناس مسئول در ادارات پشتیبانی ایجاد شود تا معلمان بانشاطی داشته باشیم.

عالی نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی