وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

 

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با تأکید بر اینکه فرهنگ ایرانی و اسلامی جامعه ما ایجاب می‌کند نسبت به فقرا بی‌تفاوت نباشیم، افزود: وضعیت موجود فقر، واقعیت تلخی است چرا که رسیدگی به امور فقرا متن انقلاب امام ما بود و وظیفه امدادگری یک وظیفه همگانی است

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید پرویز فتاح با بیان اینکه رسیدگی به امور امدادگری می‌تواند افتخاری الهی قلمداد شود، افزود: کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد است لذا دستگیری از نیازمندان و کمک به همنوعان ‌خود علاوه بر وظیفه انسانی، رسالتی اخلاقی است که در دین مبین اسلام و سیره ائمه معصوم(ع) مورد تاکید و سفارش قرار گرفته است.

 

فتاح افزود: روحیه جهادی و انقلابی در امدادگران باید حفظ شود و نهاد حمایتی کمیته امداد در رسیدگی به افراد تحت پوشش خود و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکند.

 

وی با تصریح بر اینکه امدادگری باید در حد ایثارگری باشد، تأکید کرد: امدادگران نباید خود را درگیر امور اداری کنند چون از هدف اصلی این نهاد که خدمت به محرومان و نیازمندان است غافل می شوند.

 

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اینکه فرهنگ ایرانی و اسلامی جامعه ما ایجاب می‌کند نسبت به فقرا بی‌تفاوت نباشیم، افزود: وضعیت موجود فقر، واقعیت تلخی است چرا که رسیدگی به امور فقرا متن انقلاب امام ما بود و وظیفه امدادگری یک وظیفه همگانی است.

 

امام جمعه دامغان نیز ضمن تاکید بر لزوم حفظ عزت و تکریم مددجویان تحت حمایت، ارزش خدمت در کمیته امداد را مقدس خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسیس کمیته امداد توانست فرهنگ دینی کمک به همنوع و نیازمندان را در جامعه ایجاد کند.

 

حجت الاسلام حسینیان از کمیته امداد به عنوان یکی از نهادهای مورد اعتماد مردم یاد کرد و افزود: امدادگران باید با کمک رسانی و ایجاد روحیه نشاط در میان اقشار ضعیف جامعه، روحیه خودباوری را در افراد نیازمند تقویت کنند و آنان را به سوی استقلال اقتصادی سوق دهند.

 

به گزارش تسنیم، رئیس کمیته امداد در سفر دو روزه به استان سمنان علاوه بر دیدار با امدادگران و مسئولان محلی، برای تکریم مددجویان و بررسی مشکلات اقتصادی و معیشتی و تسریع در روند خدمت رسانی به آنان از منازل مددجویان شهرستان دامغان بازدید کرد.

عالی نیوز

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی