وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز؛ به گزارش بنکر به نقل از سایت طلا، کیتکو، موسسه مالی کردیت اگریکول اعلام کرد که بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش احتمالی قیمت طلا خواهد داشت.
بر اساس این گزارش این موسسه مالی افزود: با ادامه روند کنونی تقاضای فیزیکی طلا در بازارهای جهانی قیمت طلا در سه ماه کنونی تثبیت خواهد شد ولی در سال 2015 میلادی با کاهش قیمت این فلز زرد روبرو خواهیم شد.
البته در صورت رای مثبت مردم سوییس به طرح افزایش ذخایر طلای این کشور قیمت طلا ممکن است در کوتاه مدت با افزایش نسبی روبرو شود ولی قیمت این فلز زرد در میان مدت و بلند مدت با کاهش روبرو خواهد شد.
بر این اساس افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا نیز یکی از مهمترین تهدیدات علیه قیمت جهانی طلا به شمار می رود. در صورت رای مثبت مردم سوییس به این طرح بانک مرکزی این کشور باید سهم طلا در ذخایر ارزی خود را از 8 به 20 درصد افزایش دهد.