وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی


Banker - تحلیلگران اقتصادی اف ایکس امپایر بر این باورند که مهمترین هدف بلندمدت بازار طلا در شرایط کنونی دستیابی به سطح قیمتی ۱۰۰۰ دلاری است.

به گزارش بنکر (Banker)، به نقل از سایت طلا،اف ایکس امپایر، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که در شرایط فعلی قیمت طلا در مسیر نزولی قرار گرفته است و هدف اصلی بازار در بلند مدت دستیابی به سطح 1000 دلار در هر اونس است.
بر اساس این گزارش قیمت طلا قطعا در مسیر کاهشی قرار گرفته و به نظر می رسد اکنون بهترین فرصت برای فروش ذخایر طلا به شمار می رود.
کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران توصیه می کنند که در شرایط کنونی تنها به فکر فروش ذخایر طلای خود باشند و منتظر بمانند تا شرایط مناسب دیگری برای خرید فراهم شود.
به باور فعالان بازار طلا، وضعیت اقتصادی آمریکا و نوسانات ارزش دلار بیشترین نقش را در تعیین قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد داشت.
تحلیلگران اقتصادی اعلام می کنند که اگر سطح حمایتی 1100 دلاری شکسته شود مسیر لازم برای کاهش شدید قیمت این فلز گرانبها فراهم خواهد شد.