وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نتیجه تصویری برای حسن بیادی

حسن بیادی معتقد است الگوی انتخاباتی احزاب ایران در هیچ جای دنیا نمونه ندارد وی در همین رابطه می‌گوید: در یک کلام بگویم که این مدل و روش در آرایش سیاسی هیچ جای دنیا و جهان سیاست حتی در کشورهای موسوم به جهان سومی ها وجود ندارد و این مدل بیشتر به یک روش قبیله ای و باندی شبیه است تا یک جریان سیاسی منطقی در کشورهای توسعه یافته. دلیل این معضل هم عدم وجود یک ساختار سیاسی و اجرایی مبتنی بر تفکر حزبی و عدم وجود مدیریت یکپارچه در جامعه اجرایی است.

به گزارش خبر آنلاین وی در همین رابطه می‌افزاید: بنده اعتقاد دارم که اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و همچنین گروه های معتدل و مستقل با توجه به عدم موفقیت باندهای سیاسی و آشفتگی حاصل از آن، برای انتخابات سال آینده باید با دو کاندیدای مجرب و مقبول  وارد رقابت انتخاباتی شوند و از دوقطبی شدن جامعه بپرهیزند و به شور و حال انتخابات بیافزایند تا نظر مقام معظم رهبری دال بر حضور حداکثری مردم شریف پای صندوق های رای محقق شود.

وی در همین رابطه اضافه کرد: با وجود باندهای سیاسی و تمامیت خواه در این جریان، کما فی السابق نتیجه قابل قبولی متصور نیست و جامعتین هم باید بدانند که متعلق به این باندهای سیاسی موسوم به اصولگرا نیستند در حالی که این بزرگواران متعلق به همه جامعه هستند و در این چند دوره اخیر انتخابات ثابت شده که این گروه ها نتوانسته اند شأن و شئون آنان را رعایت کنند و از این محور بیشتر به عنوان ابزار برای رسیدن به هدف  استفاده شخصی می کنند.


حسن بیادی همچنین معتقد است: حضور آقای قالیباف بسیار مؤثر و مفید و حضور آقای ولایتی قابل تامل است.


سخنگوی جبهه ایستادگی درباره توصیه پذیر بودن احمدی نژاد می‌گوید: احمدی نژاد از حداقل توصیه و مشورت پذیری برخوردار است. او از خود راضی است و آستانه تحمل انتقادش بسیار ضعیف است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی