وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

این موجود زیبا هیچگاه مسیر خود را گم نمی کند و با استفاده از غریزه ویژه ای که در اختیار دارد همانند یک دستگاه مکان یاب جغرافیایی تمام عیار عمل می کند.
کوچک اما عجیب!

زیست نیوز- حلزون یکی از شگفت انگیزترین گونه های شناسایی شده در علم زیست شناسی است. این موجود کوچک با آن قسمت گنبد مانند رو ی پشتش برای خود دنیایی متفاوت دارد. تا کنون بیش از 30 هزار گونه حلزون در جهان شناسایی شده و انواع مختلف آن در خشکی و حتی دریا زندگی می کنند. حلزون بر خلاف اندازه خود بسیار باهوش و دقیق است که شاید این را کمتر شنیده باشید اما این موجود زیبا هیچگاه مسیر خود را گم نمی کند و با استفاده از غریزه ویژه ای که در اختیار دارد همانند یک دستگاه مکان یاب جغرافیایی تمام عیار عمل می کند.

 حلزون می تواند تا 3 سال به نوعی در خواب باشد و از دیگر شگفتی های حلزونی باید توانایی این مجود در حمل بار را مورد اشاره قرار داد. هر چند اندامش به زحمت 10 گرم وزن دارد ولی قادر است چیزی به وزن 450 گرم را کشان‌کشان روی زمین به دنبال خود ببرد. زبان این موجود نیز با پرزهای خود همانند اره عمل کرده و امکان بریدن تکه های غذا را برای او فراهم می کند.

علاوه بر این شگفتی های تخصصی، ظاهر زیبای حلزون و لحظات نابی که در طبیعت خلق می کند را نیز نمی توان از دست داد.

 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی