وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

468

 

به گزارش افکارنیوز،  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارشی از سطح کیفی انواع خودوری تولیدی در شهریورماه امسال ارائه داد که بر اساس آن در این ماه 56 هزار و 943 دستگاه خودرو سبک در کشور تولید شد که 93 درصد از میزان این تولید به خودروهای سواری و 7 درصد دیگر به خودروهای وانت اختصاص داشته است.

 

خودروهای سبک تولیدی در شهریور ماه شامل 35 مدل خودرو در گروه سواری و 6 مدل در گروه وانت است.

 

در بخش وانت، خودروهای وانت نیسان دوگانه سوز و وانت تندر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید را به خود اختصاص داده‌اند و در بخش سواری نیز یشترین و کمترین میزان تولید خودرو در شهریور ماه به ترتیب به خودروهای پژو 206 و برلیانس H330  اختصاص دارد.

بر پایه این گزارش در گروه وانت ، خودروی وانت تندر 3 ستاره کسب کرده است و مابقی محصولات شامل وانت سایپاx151 ، مزدا تک کابین، دو کابین، وانت آریسان و وانت نیسان دوگانه سوز ، یک ستاره از 5 ستاره کیفی کسب نموده اند.

 

بر اساس این گزارش در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان که شامل خانواده پراید و تیبا می شود، تمام محصولات  تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده اند.

 

در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، تندر90 اتوماتیک، پارس تندر، تندر 90 ایران خودرو، تندر 90 پارس خودرو و رانا سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

چهار خودروی نیو ام‌وی‌ام 315  پژو 206 صندوق‌دار، پژو 206 و دنا نیز دو ستاره کیفی دارند. دیگر خودروهای این گروه شامل سمند، پژو پارس، پژو 405، ام‌وی‌ام 110S و تیبا 2 نیز تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50تا 75میلیون تومان، سه خودروی جک j5، برلیانس H320 و برلیانس H330 ،  دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

دیگر خودروهای این گروه شامل آریو، نیو ام‌وی‌ام X33، ام‌وی‌ام 550و لیفانX60  نیز تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده‌اند.

 

در گروه خودروهای با سطح قیمتی75تا 100 میلیون تومان نیز، کیا سراتو سه ستاره کیفی را کسب کرده است. دو خودروی تیگو 5و جک S5 نیز دو ستاره را به دست آوردند.

 

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان نیز دو خودروی نیومزدا 3و سوزوکی گراند ویتارا سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده اند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی