وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

 

یک جوان سیاه پوست آمریکایی پس از اینکه مدعی شد پسر بیل کلینتون است، خواستار انجام آزمایش دی.ان.ای برای اثبات ادعایش شد.

این جوان ادعا می کند پسر بیل کلینتون است و هیلاری نامادری او!/ عکس

به گزارش آناتولی، دنی ویلیامز، جوان سیاه پوست آمریکایی در باشگاه ملی مطبوعات واشنگتن با ادعای اینکه پسر بیل کلینتون، همسر هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، خواستار انجام آزمایش دی.ان.ای برای اثبات ادعایش شد.

وی گفت: "من پسر بیل کلینتون هستم. هیلاری نامادری من و چلسی خواهر من است".

این سیاه پوست ساکن ایالت آرکانزاس آمریکا همچنین اعلام کرد: ادعایش در این زمینه جدید نیست و از سال ۱۹۹۰ به دنبال اثبات آن است.

به گفته ویلیامز، وی پسر بیل کلینتون است و مادرش را که به مواد مخدر معتاد بوده در سنین خردسالی از دست داده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا از سوی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه این انتخابات حمایت مالی می شود یا نه، گفت: "از هزینه وکیل گرفته تا تمامی مخارج را شخصا پرداخت می کنم. تلاش من برای اثبات این ادعا به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارتباطی ندارد".

منبع:پارسینه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی