وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛سرهنگ محمدرضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت:با ارائه شکایت فردی به پلیس فتای شهرستان با موضوع تغییر در انتخاب رشته کنکور، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس قرار گرفت.وی خاطر نشان کرد : این فرد در اظهاراتش به پلیس عنوان کرد با توجه به رتبه کسب شده ام در کنکور،رشته پزشکی را انتخاب کردم، اما در زمان اعلام نتایج ،رشته ای قبول شدم که جزء اولویت های انتخابی من نبود و به همین منظور، جهت روشن شدن موضوع به سازمان سنجش مراجعه کردم و پس از بررسی درخواستم توسط سازمان سنجش، اعلام کردند که شما در مدت 24 ساعت چندین مرتبه اقدام به تغییر انتخاب رشته کرده اید و رشته قبولی شما از رشته های انتخابی شما است، حال با ارائه شکایت خواهان رسیدگی به این موضوع هستم که چه کسی انتخاب رشته من را تغییر داده است.سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: سرانجام پس از گذشت یک ماه تحقیقات فنی و تخصصی فرد مورد نظر که از بستگان نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر شد .فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود : متهم پس از دستگیری و مواجهه با ادله موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به دلیل حسادت و با سوء استفاده از نسبت فامیلی ،رمز ورود به صفحه انتخاب رشته شاکی را بدست آوردم و اقدام به تغییر کد رشته های انتخابی کردم .ایران نژاد با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد ، خاطر نشان کرد :این جرائم با سهل انگاری و مراقبت نکردن از رمز های شخصی رخ می دهد و ضروری است دانشجویان و داوطلبان کنکور به هیچ عنوان رمز عبور صفحه شخصی تحصیلی خود را در انظار عموم قرار ندهند .گفتنی است در صورت بروز مشکلات در فضای سایبری، به پلیس فتا مراجعه و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و یا با شماره تلفن 40050010 موضوع را به پلیس گزارش دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی