وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عکس های دیدنی از حیوانات (39 عکس)

 

وقتی به صورت حیوانی نگاه می کنم حتی اگران حیوان سوسک باشه یاهر حشره ای دیگه نوعی معصومیت می بینم و بیشتروقتها به خدا می گم خدایا منظورت ازحیوان چه کسی و واقعا حیوان کیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درطول تاریخ زمین شما هیچ وقت ندید ه اید و نشنیده اید که حیوانی به خاکی تجاوزکنه جنگ افروزی کنه دسیسه کنه ترور کنه جنایت کنه اسید پاشی کنه جرم کنه دزدی کنه فکر کنم بیشتروقتها ما باید انسانیت نجابت را ازسگ این بهترین خلقت خدا اسب الاغ مورچه زنبورعسل مار موش ووووببینم شاید ماانسانها برای دل خوشی خودمان روی هرحیوانی لقبی گذاشته ایم ولی واقعیت امراین هست که حیوانات خلقت هایی ازخداوند هستند که ازما مثلا اشرف مخلوقات خیلی انسان ترهستند که نه تنها به خودشون رحم ومرودت دارند بلکه شما حتی اگر سوسکی را نوازش کنید یا ماهی کوچیکاکواریومتون بهش محبت کنید تا تاتا جواب محبت شما را باتکان دادن شاخک یا نگاهش خواهد داد من خوشحالم که درخانواده ای بزرگ شدم که شکممان گور حیوانات نیست و برای سیرکردن خودمان سرحیوانی را نمی بریم و درنهایت لاشه خواری نمی کنیم دوستی دارم دراصفهان که یک کرو کودیل را ازکتشن نجات داد درکیش اگرچه این یک تمساح هست وکمی تهاجمی ولی بخدا وقتی دوستم نزدیک استخرمی رود که برایش غذاببرد حتی اگرکمی دیرباشد همین تمسا ح مثل گربه ای دوست داشتنی چنان رفتارو قدردانی می کند که چشم هر بیننده ای را خیره می کند و واقعا حیوان یعنی چه هرموجودی بنا به اقتضای طبیعتش کنش و واکنشی دارد ولی اکرمنه انسان بفهمم به عنوان اشرف مخلوقات مهم هست

ادامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی