وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از پایگاه خبری - تحلیلی مرکزی دیلی در مطلبی با عنوان یک سوزن به خودمان از رسانه هایی که آنها را از جنس مردم نمی داند و صدای مردم از آنها شنیده نمی شود، انتقاد کرده است. ...

حرف و درد دل بسیار است اما بگذارید از خودمان شروع کنیم. آری از رسانه ای ها. شاید در دل بعضی دوستان قند آب شود که بالاخره فلانی سوتی داد و شاید مچ گیری کردیم و فلان انتقاد تند و گزنده اش را الان پاسخ دادیم. اما دوستان بدانید و آگاه باشید باید قبل از اینکه فکر مچ گیری و تسویه حساب سیاسی باشیم به فکر آخرتی باشیم که هر روز به ما نزدیکتر می شود و شاید ما هر روز از روز قبل غافل تر…
قبل از اینکه به ظاهر این واقعیات جامعه نگاه کنیم و در این اندیشه باشیم که چگونه می شود از همین ها چماقی ساخت برای عرضه توانمندی های خود در عرصه سیاست و زد و بند ، به فکر دِینی باشیم که بواسطه رسانه بر گردنمان نهاده شده است.
خیلی وقت است بواسطه علاقه ام پی گیر سخنرانی ها و اظهارات مسئولین بزرگ و کوچک استان هستم. خیلی وقت است در سخنرانی هایی حاضر می شنوم که صحبت از عدالت علوی است و ظلم دشمنان قسم خورده اسلام از صدر تا کنون را می شنوم و می خوانم. بله، آقایان همه دانای اسرارند و واقف به حکمت ، البته بیشتر این حرفها در عمل کمرنگ و کمرنگ تر می شود تا اینکه شاید با دورتر شدن از محل کار و اداره و سازمان ، در میان غبار فراموشی ناپدید می شود. شاید آفت ما همین دو رنگی ها و تظاهر هاست.
نمی خواهم بگویم فلان مدیر از علی علیه السلام و صراحتش و صداقتش سخن می گوید ولی دلش نمی آید بادمجان دور قاب چین های رنگ و وارنگ اطرافش را از لطف و کرمش مایوس کند و خود از حسن تعریف و تمجید بی اساسشان فیض نبرد.
نمی خواهم بگویم بهمان مسئول از گریه های شبانه و استغاثه های علی علیه السلام و نجوایش در چاه سخن بر زبان می راند ولی حاضر نیست مراسم پرفیض معارفه سیاسی یک مسئول را ترک کند و رکعتی را نماز جماعت بخواند ، در حالی که در شلوغ ترین روزهای ماه نباید فلان دعای مستحبی کارمندانش آن هم در ساعات اداری ترک شود حتی به قیمت معطلی ولی نعمتان انقلاب پشت درهای بسته…
اگر می دیدیم و می شنیدیم ، سوزش دلمان در ناله قلممان هویدا بود. دیگر دغدغه مان انتخابات و فوتبال و همایش و جشن و رپرتاژ و تمجید از فلان مدیر نبود که اتفاقا خود را خدای زر و زور روی زمین تصور می کند.
اگر باور داشتیم و ایمان داشتیم به خدمتگزاری، زیر دماغمان این همه مردم در رنج نبودند در حالی که ما در بی خبری و شاید بی تفاوتی بسر ببریم. اگر از صمیم دل می خواستیم که خدمتی کنیم می شد میکروفون و دوربینمان را کمی این طرف تر در میان مردم ببریم و صدای آنها را به گوش مسئولین برسانیم تا بدانند اینها که حضرات فکر می کنند دغدغه های دست چندمی مردم هم نیستند و مطالبات بحق و واقعی آنها را به گوش مسئولین برسانیم.
می شد بجای رصد کردن برنامه های رپرتاژ خیز!!! نتیجه خلف وعده های چند ده ساله مدیران و مسئولین را رصد می کردیم.
وقتی بدون رشوه گرفتن و با صداقت حرف مردم را بزنیم ، همین مردم مخاطبین شیفته و حامیان ما خواهند بود در حالی که ما بجای چند صد هزار نفری که بحق به گردن تک تک مان حق دارند و فردای قیامت باید پاسخگویشان باشیم طرف چند ده مدیری را می گیریم که نه آخرتمان را تضمین می کنند و نه می توانند دنیایمان را تامین کنند و در آخر هم ما می مانیم و یک دنیا افسوس و بدون شک دیگر برای جبران خیلی دیر شده است.
وقتی قرار است ناموس قلممان را به همبستری فلان محفل یا بهمان جریان سیاسی و یا فلان سیاستمدار پیشکش کنیم ، وقتی که قرار است دنیا و آخرتمان را به آتش نادیده گرفتن بی مسئولیتی ها و بی لیاقتی ها بسوزانیم ، بدون شک دیگر صدای مردم از حنجره قلممان بر نمی خیزد و رشحه خونش که بر کاغذ جاری می شود لرزه بر اندام ستمگران نخواهد انداخت.
کافی است باور کنیم عزت و ذلت ، فقر و برکت ، نعمت و نقمت در اختیار اوست و باید توکل داشته باشیم و در اعماق وجودمان با خودش عهد ببندیم و تا پای جان به این عهد پایبند باشیم.
جلوگیری از ریزش ساختمان نیمه کاره ۱۰ طبقه در اراک، عضویت چهار درصد جمعیت استان مرکزی در کتابخانه های عمومی و خاموشی در استانداری مرکزی در ساعت زمین دیگر عنوان های خبری پایگاه خبری - تحلیلی مرکزی دیلی است.
پنج وبلاگ و چهار پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند. ک/1
6066/6012


منبع خبری: ایرنا
بازنشر: جستجوگر خبری شنیدی