وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نخستین برس هوشمند جهان در اواسط سال 2017 به بازار عرضه می‌شود.
ساخت نخستین بُرُس هوشمند جهان+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، شرکت آرایشی بهداشتی «لورئال» نخستین بُرس موی هوشمند جهان را معرفی کرد. این برس که با همکاری شرکت «ویثینگز» تولید شده به چندین حسگر مجهز است که اطلاعاتی را در مورد کیفیت مو و الگوی شانه زدن آن فراهم می‌کنند. از این وسیله هوشمند در نمایشگاه بین‌المللی CES در لاس‌وگاس پرده‌برداری شد و جایزه نوآوری این نمایشگاه را از آن خود کرد.

یک میکروفون در این برس کار گذاشته شده است که به صدای شانه شدن مو، گوش و الگوی آن را تشخیص می‌دهد. محصول مذکور موخوره، شکستگی و خشکی مو را تشخیص می‌دهد.

در این برس از مبدل‌های سه محوره استفاده شده که فشار وارد شده به مو و جمجمه در زمان شانه زدن را اندازه‌گیری می‌کنند. همچنین یک ژیروسکوپ و یک شتاب سنج نیز در این برس کار گذاشته شده است که تعداد ضربه‌های برس و تحلیل الگوی شانه زدن را ارائه می‌دهند.

اطلاعات جمع‌آوری شده از سوی برس از طریق «بلوتوث» یا «وای فای» به یک اپلیکیشن روی موبایل انتقال داده می‌شوند. این برس پس از دنبال کردن روزانه عادت‌های افراد در شانه زدن مو، امتیازی را به کیفیت موی آنها اختصاص و توصیه‌های ویژه‌ای را به افراد ارائه می‌دهد. حتی محصولاتی که برای موی مصرف کنندگان لازم است به آنها معرفی می‌شود.

به گفته محققان شرکت لورئال، شانه‌زدن با فشار زیاد به موها آسیب می‌زند و باعث ایجاد موخوره و شکستگی در آنها می‌شود. این برس احتمالاً از اواسط سال 2017 در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد. بهای این محصول در آمریکا زیر 200 دلار است؛ اما بهای آن در انگلیس هنوز تأیید نشده است.

 

 

 

ساخت نخستین بُرُس هوشمند جهان+ تصاویر


انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی