وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

جهان > آسیا و اقیانوسیه - همشهری آنلاین: چین اعلام کرد که موفق به احداث و تکمیل بزرگترین جاده کمربندی جهان در منطقه خودمختار تبت در شمال غرب این کشور شده است.

به گزارش ایرنا، این در حالی است که پیش از این چین موفق شده بود مرتفع ترین خط ریلی جهان را در سال ۲۰۰۶ میلادی در همین منطقه راه اندازی کند.

سرویس خبری چین روز چهارشنبه گزارش کرد که این کمربندی به شکل جاده دو طرفه ۱۰۰ کیلومتر طول دارد و در شش باند در شهر «لهاسا» مرکز تبت ساخته شده است.

این گزارش حاکی است که با ساخت این جاده از ترافیک این شهر در تبت کاسته خواهد شد و این مسیر گامی در راستای توسعه منطقه محسوب می شود.

اگرچه این جاده از لحاظ احداث تکمیل شده است اما پس از بررسی ها و آزمایش های نهایی در ماه ژوئن (خرداد - تیر) امسال به روی خودروها باز خواهد شد.

سرعت رانندگی در این جاده به دلیل ارتفاعی که دارد فقط ۶۰ کیلومتر خواهد بود و لهاسا نیز با بیش از سه هزار و ۶۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا از مرتفع ترین مناطق دنیا به حساب می آید.

نظرات (۱)

چ چیزی بشه این پل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی