وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

وزیر بهداشت گفت: آیت الله هاشمی ساعاتی قبل از رحلت، در مورد ساختن کشور و رسیدگی به اوضاع بیماران خاص تاکید کرد.

به گزارش تهران نیوز ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم افتتاح بخش زایمان بیمارستان فیروزآبادی شهرری در جمع خبرنگاران گفت: حدود چهار ساعت قبل از رحلت آیت الله هاشمی در خصوص امور کشور و توسعه بخش سلامت باهم گفتگویی داشتیم که ایشان نسبت به آبادانی کشور تاکید داشتند.

وی افزود: آخرین صحبت های آیت الله هاشمی در مورد رسیدگی به اوضاع بیماران خاص بود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه آرزوی آیت الله هاشمی ساختن کشور بود، گفت:در عین امید به آینده نگران دوقطبی شدن بود و تنازعات را سم مهلکی برای کشور می دانست.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: آیت الله هاشمی در دشمن شناسی نمره فوق العاده ای داشت و آرزو می کرد خناسان نتوانند دستاوردهای انقلاب را که هزینه های زیادی برای آن پرداخت شده است، از بین ببرند.

وی در ادامهوحدت، همدلی، تبعیت از رهبری و توکل به خداوند متعال را راهی برای فائق آمدن بر مشکلات دانست و تاکید کرد: باید همه جریاناتی که بر خلاف این مسیر حرکت می کنند و به وحدت ملی و اجتماعی آسیب می رسانند، شناسایی کرده و ریشه آنها را بخشکانیم و برای این کار باید از خودمان شروع کنیم؛ همیشه انگشت اتهام را بسوی دیگران نشانه نرویم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای حفظ انسجام ملی باید از خودمان عبور کنیم، گفت: هاشمی رفسنجانی از خودش عبور کرده و چند دهه قبل خودش را دفن کرده بود، فردا جسم وی دفن می شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: برای ساختن آینده کشور باید از خودمان بگذریم، نگاهمان به همدیگر اعتماد آمیز، مهرآمیز و نوع دوستانه باشد، در این صورت روح بزرگانی که ما را ترک کرده اند شاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته بزرگانی همچون آیت الله مهدوی کنی، آیت الله طبسی، آیت الله موسوی اردبیلی و  آیت الله هاشمی از بین ما رفتند، گفت: همه ما روزی از این دنیا می رویم و تنها اعمال ما و نیکی ها و بدیهای ما است که برای مردم و آخرت می ماند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی