وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

سردار سلیمانی با اشاره به مجاهدت های مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت : ایشان باید در دوره های گوناگون مثل زمان مبارزه با شاه، دوران جنگ و در ترور منافقین به شهادت می رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی افزود: اما خدا به او عمر مناسب داد و ایشان توانست از همه لحظه های عمرش استفاده کند.

وی گفت: باید به مقام معظم رهبری این مصیبت را تسلیت گفت زیرا حقیقتاً بزرگترین مصیبت بر ایشان وارد شد.

سردار سلیمانی افزود: شاید با برکت ترین عمر را آقای هاشمی رفسنجانی داشت و توانست خدمات بزرگی به این مردم و انقلاب اسلامی انجام دهد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مرحوم هاشمی رفسنجانی حقیقتاً مشاوری بسیار امین برای رهبر معظم انقلاب بود، گفت: خدا به رهبرمان صبر و طول عمر دهد و ایشان را برای همه چیزهایی که از دست داده ایم ، حفظ و ذخیره کند زیرا وجود ایشان می تواند همه آنها را جبران کند.

وی گفت: آقای هاشمی در همه موضوعات انقلاب نقش داشت و مسئله مهم آن است که در سطح بین المللی در همه نهضت های دنیا فقدان ایشان یک احساس خلاء بزرگی بوجود آورده است چون آقای هاشمی یک مشاور رایگان برای همه بود و همه کسانی که در دنیا مبارزه می کردند به نوعی با ایشان مشورت می کردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مرحوم هاشمی در همه مبارزات دنیا نقش ارزنده ای داشت، افزود: می توان به مبارزات مردم فلسطین، لبنان، عراق و سقوط رژیم صدام اشاره کرد بنابر این حق ایشان فقط بر گردن ملت ایران نیست بلکه در سطح بین المللی و جهان اسلام حق بزرگی دارند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه ایشان با اولیاء الهی مشهور شوند ، گفت: خدا به مردم ما صبر دهد.

سردار سلیمانی افزود: مردم ما شخصیت های بزرگی را در طول انقلاب از دست داده اند اما توانستند به سرعت و با درک و حکمت راه خودشان را پیدا کنند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز با خورشید تابان وجود رهبر معظم انقلاب جبران همه مشکلات و از دست دادن ها خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی