وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

www.leader.ir
آیت الله خامنه ای برای نخستین بار پس از بیانیه هسته ای لوزان، واکنش نشان دادند و اظهار نظر کردند. همه چیز در جزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد در جزئیات،کشور ما را محصور کند. آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین میکند،نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد.
مقام معظم رهبری برای نخستین بار پس از بیانیه هسته ای لوزان، واکنش نشان دادند و اظهار نظر کردند.
مقام معظم رهبری در دیدار  جمعی از مداحان روز پنجشنبه با ایشان گفتند: میپرسند چرا فلانی(رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته.
مهمترین بخش های سخنرانی رهبری در این دیدار به نقل از سایت khamenei.ir به این شرح است: 
عالی نیوز به نقل از آفتاب: میپرسند چرا فلانی (رهبری) درباره هسته ای موضع نگرفته/ جایی برای موضع گیری وجود نداشته/ مسئولین میگویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست/ 
- همه چیز در جزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد در جزئیات،کشور ما را محصور کند/ اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک میگویند بی معنی است/ آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین میکند،نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد.
-  من هیچوقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم/ با اینکه خوشبین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکره کنندگان حمایت کردم و میکنم/ با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم/ اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود

صوت ها

انتهای پیام