وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

علی رغم وعده های مکرر برای آسفالت یک کیلومتر از جاده دسترسی به روستای کوخدان و روستاهای اطراف، جاده دسترسی به این روستاها همچنان اسیر گل و لای و چاله و چوله هایی است که کم کم به دریاچه و چاه تبدیل می شوند!
 به گزارش سفیردنا روستای کوخدان و مجموعه روستاهای همجوار آن که در فاصله ای کمتر از 10 کیلومتری سی سخت مرکز شهرستان دنا واقع شده اند یکی از پر جمعیت ترین مجموعه روستاهای شهرستان دنا در بخش مرکزی به حساب می آید که تردد بالایی در این منطقه انجام می گیرد.
این مجموعه روستاها که علی رغم نزدیکی شان به مرکز شهرستان مورد برخی بی مهری ها واقع شده اند یکی از قطب های گردشگری استان به حساب می آید.
 
این منطقه که از طرفی یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی در استان به حساب می آید و نقش بسزایی در اشتغال زایی و تاثیر بر رونق تولید داشته طی سالیان متمادی با مشکلات جاده دسترسی از یک طرف و وعده و وعیدهای مسوولان از طرف دیگر روبه رو بوده است.
 
 
 
عمق بی تفاوتی نسبت به اهالی این منطقه به حدی بوده که بخشی از جمعیت این روستاها با مهاجرت به مرکز استان از فقر عمیق در این منطقه پا به فرار گذاشتند.
 
پیگیری برای آسفالت تنها یک کیلومتر از جاده دسترسی به روستاهای کوخدان ،دهنو و سرمور مطالبه سالهای متمادی اهالی این روستاها است که بارهای بار قول آسفالتش را از مسوولان وقت گرفته اند اما بی نتیجه مانده است.
 
اهمیت این یک کیلومتر جاده که سالها بلاتکلیف مانده از آنجا حایز اهمیت است که خاکی بودن و دست اندازهای متعدد در این نقطه عملا بخشی از طرح هادی روستای کوخدان را تحت الشعاع خود قرار داده و گویا اصلا طرحی در این روستا اجرا نشده است.
 
از وعده نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به مردم این روستا تا قول مساعد بخشدار بخش مرکزی برای آسفالت 1000 متر آسفالت موجب شده تا مردم از وعده های پشت سر هم و دم انتخاباتی خسته و بی اعتماد شوند.
 
این شرایط نه تنها موجب نگرانی اهالی چند هزار نفره این منطقه شده بلکه به خاطر وجود دست اندازهای بزرگ که رفته رفته به دریاچه و چاه تبدیل می شوند هر کسی اعم از گردشگران و حتی رانندگان را از رفتن به این مناطق پشیمان می کند.
انتهای پیام /
تصاویر تکمیلی: 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی