وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

 
بعدش معلوم شده که اولا وزیر خارجه گفته این حرف‌ها محرمانه است و ثانیا دخلی به برجام نداشته و به «ایسا» مربوط بوده. آقای کریمی قدوسی هم گفته: محرمانه بی‌محرمانه. لابد معتقد است برجام و فرجام و «ایسا» و موسا همه‌اش درهم است. سواکردنی نیست که!
یک مدیر رسانه‌ای، اظهارات کریمی قدوسی و انتساب برخی مطالب به محمدجواد ظریف را از زاویه‌ای متفاوت نگاه کرده است.

 محمد مهاجری در «خبرآنلاین» نوشت:


۱- حرف‌های آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیرون درز کرده، آن هم توسط جناب آقای کریمی قدوسی نماینده مخالف «ام پی تی» (از هر گونه توضیح اضافی درباره این عبارت معذورم!) که دست بر قضا در جلسه تشریف نداشته است.

۲- دم آن نماینده‌ای گرم که حرف‌ها را به جای اینکه خودش بیرون ببرد، داده به دوستی که مطمئن بوده سرخوشانه باور می‌کند و منتشر می‌کند.

۳- بعدش معلوم شده که اولا وزیر خارجه گفته این حرف‌ها محرمانه است و ثانیا دخلی به برجام نداشته و به «ایسا» مربوط بوده. آقای کریمی قدوسی هم گفته: محرمانه بی‌محرمانه. لابد معتقد است برجام و فرجام و «ایسا» و موسا همه‌اش درهم است. سواکردنی نیست که!

۴- باید قاطعانه از آقای کریمی قدوسی حمایت کرد. ایشان که  راز داخل جلسه را آن هم  به صورت چپکی منتشر کرده (و تازه به شیوه یکی از رئیس‌جمهورهای شدیدا پاکدست، نوار هم رو کرده) هیچ کینه‌ای نداشته بلکه اقتضای طبیعتش  بوده. بنابراین آقای ظریف باید حواسش را جمع می‌کرده که هر حرفی را هر جایی نزند. ضمنا یک بار دیگر هم این اتفاق افتاده بود و آقای ظریف از کسانی قول گرفته بود خبرکشی نکنند اما کردند. یعنی آقای ظریف این ضرب‌المثل را نشنیده که «عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود»؟

۵- قدیمی‌ها می‌گفتند اگر می‌خواهی حرفت ظرف دو دقیقه در همه شهر بپیچد آن را به فلانی بگو و حتما سفارش کن که آن را به کسی نگوید. اگر آقای ظریف، این توصیه قدیمی را نشنیده و از ضرب‌المثل بالا هم خبر نداشته بهتر است برود فولکلور یاد بگیرد. هزینه فولکلور بلدنبودن ظریف را که نباید کریمی قدوسی بدهد. باید بدهد؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی