وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

موفقیت در کنکور آرزوی تک تک افراد شرکت کننده می باشد …

konkur

باورهای محدود کننده را از خود دور کنید. این که چون من به مدرسه معمولی می روم پس امکان قبولی هم ندارم، کاملا اشتباه است زیرا هر سال تعدادی از بچه های مدارس دولتی شگفتی خلق می کنند و صاحب رتبه های تک رقمی می شوند. جالب است بدانید که بیشتر رتبه های تک رقمی که من با آن ها صحبت کرده ام، عواملی را که ذکر می کنم به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت خود عنوان کرده اند:

۱ – ایمان به خدای متعال و باور های معرفتی

۲ – سخت کوشی و درس گرفتن از شکست ها نه تسلیم شدن در برابر آن ها

۳ – بهره بردن از هر شرایطی برای رسیدن به هدف حتی در مدرسه دولتی و فقط با استفاده از همان کتاب های درسی.

۴ – داشتن اعتماد به نفس بالا و پرهیز از دهن بینی و مقایسه های بیجا.

با آرزوی موفقیت برای تمامی کنکوری های عزیز