وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

پشت-پرده-ادعا-درباره-ترور-حسن-روحانیکمتر از پنج هفته تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، یک مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرده که ممکن است رئیس جمهور در جریان این انتخابات ترور شود!

به گزارش خبر فوری، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در مصاحبه‌ای با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گفته است که متعجب نخواهد شد اگر رئیس‌جمهوری ایران، در جریان مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه آینده ترور شود.

این اظهارنظر درحالیست که مقامات امنیتی کشورمان بارها بر تامین امنیت انتخابات تاکید کرده و ناامنی انتخاباتی در تاریخ معاصر ایران بی سابقه محسوب می شود.

در چنین شرایطی تحیلگران بر این عقیده هستند که صحبت کردن از احتمال ترور حسن روحانی در انتخابات، احتمالا نشان از دسیسه رژیم صهیونیستی برای اقدام تروریستی در داخل کشورمان دارد. توطئه ای که البته سالهاست بی نتیجه مانده است.

رژیم صهیونیستی سابقه ای طولانی در استفاده از تروریسم داشته و پیش از این نیز نقش سرویس امنیتی این رژیم در ترور دانشمندان هسته ای کشورمان به اثبات رسیده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی