وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

وزیر بهداشت با هشدار نسبت به مصرف بالای چربی، نمک و قند، گفت: مصرف زیاد این مواد موجب بروز سکته قلبی و مغزی می‌شود که ۵۰ درصد مردم ایران را به کام مرگ می‌کشاند.

۵۰ درصد ایرانیان با این بیماری می میرند

عالی نیوز به نقل از  گزارش جی پلاس، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم هفته سلامت که در دبیرستان نمونه دولتی راضیه شکرایی در شهرری برگزار شد، گفت: شما دانش‌آموزان باید در تغذیه خود و خانواده خود مراقب استفاده زیاد از نمک، قند و چربی باشید.

وی ادامه داد: مصرف چربی رگ‌های بدن را مسدود کرده و مصرف نمک و قند نیز فشار خون در پی دارد که همه اینها به سکته قلبی و مغزی می‌انجامد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد مردم ایران به علت سکته‌های قلبی و مغزی جان خود را از دست می‌دهند.

به گفته وی سلامت جسمی وابستگی زیادی به آشامیدن و خوردن دارد و در صورت رعایت این موضوع آینده بهتر و بیمارستان ها کمتر خواهد شد.

هاشمی بر ظرفیت بسیار مناسب آموزش و پرورش برای تربیت نسل آینده و تاثیرگزار بر خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: شما دانش‌آموزان سفیران سلامت در خانواده‌ها هستید و می‌توانید با زبان خوش و احترام نسبت به مصرف چربی، نمک و قند به دیگران تذکر دهید.

منبع: سلامت نیوز