وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

«… این اعلام حمایت از آقای رئیسی موجب تقویت جایگاه وی در آستانه انتخابات ماه می ایران شده است».

بازخبر / خبرگزاری رویترز (Reuters) حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله رئیسی را موجب تقویت این کاندیدای ریاست جمهوری در آستانه انتخابات دانسته است.

  رویترز نوشت: مجموعه ای از روحانیون تاثیرگذار در ایران روز سه شنبه حمایت خود را از ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کردند.

این اعلام حمایت از آقای رئیسی موجب تقویت جایگاه وی در آستانه انتخابات ماه می ایران شده است.

 به نوشته رویترز، رئیسی که سالیان متمادی در قوه قضائیه ایران خدمت کرده، اکنون به عنوان رقیب اصلی روحانی به حساب می آید که برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور تلاش می کند.

 رویترز افزود: چهار کاندیدای دیگر نیز در این رقابت ها حضور دارند، از جمله محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور.

  “جامعه مدرسین” که مجموعه‌ای از مدرسین عالی‌رتبه حوزه علمیه قم هستند، با صدور بیانیه‌ای در پایگاه اطلاع‌رسانی خود از آقای رئیسی به عنوان “کاندیدای اصلح” نام برده‌اند.

 رویترز در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای دولت یازدهم بهبودی در وضعیت زندگی مردم ایران ایجاد نکرده است، افزود: رئیسی طی سخنرانی های اخیر خود از وضعیت اقتصادی در دولت روحانی انتقاد و تأکید کرده کشورش نیازی به کمک خارجی‌ها ندارد.

 در ادامه این نوشتار می خوانیم: [آیت الله] خامنه ای نیز از عملکرد اقتصادی دولت کنونی انتقاد کرده و خواستار توجه به معضل بیکاری در ایران شده است.

رویترز به تشدید معضل بیکاری و عدم بهبود اقتصاد ایران علیرغم امضای برجام و تعطیلی نسبی برنامه هسته‌ای اشاره کرده و نوشت: حدود ۳٫۲ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور ایران بیکار هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی