وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

زندگی > سلامت - یک فلوشیپ قرنیه با بیان اینکه نباید قطره‌های اشک مصنوعی یا نگهدارنده را زیاد مصرف کرد، گفت: در مورد استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی یا نگهدارنده محدودیت وجود دارد و نباید بدون حساب و کتاب داخل چشم ریخته شود
سیاتیری، خشکی چشم را یکی از مشکلات شایع در میان بانوان دانست و ادامه داد: مسائل محیطی مثلا کار زیاد با کامپیوتر یا مقدار ناکافی آب مصرفی، در ایجاد خشکی چشم مؤثر است و اشک مصنوعی درمان جایگزین برای اینگونه افراد است.

سیاتیری در پاسخ به این سؤال که آیا تغذیه در بروز خشکی چشم نقش دارد، اظهار داشت: بله، برای پیشگیری از خشکی چشم توصیه می‌شود افراد مستعد، از غذاهای آبکی و میوه‌ها استفاده کنند و مصرف غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا 3 مانند ماهی را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین درباره عفونت چشم که در تابستان بسیار شایع می‌شود توضیح داد و گفت: در هنگام عفونت، باید از ماساژ چشم پرهیز شود و شست‌وشو اقدام منطقی‌تری است؛ چون ماساژ، موجب خراش قرنیه و ایجاد عوامل میکروبی ثانویه می‌شود.

سیاتیری گفت: درد، سوزش، حساس‌شدن چشم، ناتوانی در باز‌کردن پلک و ترس از نور، از نشانه‌های عفونت به‌شمار می‌آیند. وی عوامل آسیب‌رسان به سلامت چشم را به 2 دسته عفونی و غیرعفونی تقسیم کرد و افزود: باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها جزو عوامل عفونی و ضربه، مواد شیمیایی اسیدی یا قلیایی و سوختگی و موارد مشابه در دسته دوم جای می‌گیرند.

نظرات (۲)

عالیییی
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۱ تبادل لینک سه طرفه
سلام
وبت خیلی خوبه خوششحال میشم دوباره بیام تا حمایت کنم ازت و بروز باشی راستی همان طور که باید بدونی داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، وب سایت من با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید که با تبادل سه طرفه رتبه سایتت توی گوگل میره بالا این تبادل هم برای من خوبه هم تو امتحانشم مجانی !
این میتونه یه شانس خوب باشه!
منتظرتم...
www.jahan13.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی