وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عزت الله ضرغامی

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ساختارشکنی اولین گام ضروری در عرصه خلاقیت و تحول است، تاکید کرد که نباید مخالفان را با برچسب دگراندیش از صحنه خارج کنیم.

به گزارش ایسنا، سیدعزت‌الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی در صفحه توئیتر خود نوشت:

«ساختارشکنی!

بدون ساختارشکنی هیچ تحولی انجام نمی‌گیرد. ساختارشکنی در سیاست‌ها و رویه‌ها و نهایتا به تحول در عمل منجر می‌شود. اهانت به مقدسات مدل کاریکاتوری از ساختارشکنی است.

رهبری بارها به ما فرموده‌اند: «دگراندیشی واژه منفی نیست. همه نسبت به هم دگراندیش هستیم.» آدم‌ها لزوما مثل هم فکر نمی‌کنند. مخالفین خود را با برچسب «دگراندیش» از صحنه خارج نکنیم!

ساختارشکنی اولین گام ضروری در عرصه خلاقیت و تحول است. ساختارشکن باید امنیت داشته باشد. در غیر این صورت خودش و ساختارش یکجا شکسته می‌شوند».

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی