وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

وزیر کشور تاکید کرد:

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور در جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: چهارده خرداد همواره وحدت بخش و انسجام آفرین بوده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، وزیر کشور در آخرین جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) اظهار کرد: از رسانه های جمعی و صداوسیما می‌خواهیم با گزارش‌های خبری و پوشش مناسب مراسم سالگرد رحلت امام، این مراسم را نه به عنوان یک حادثه خبری بلکه به عنوان یک حادثه مهم جهانی با منشا الهی و انقلابی معرفی کنند و بازتاب دهند.

نماینده ویژه رییس جمهور در ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) افزود: دشمنان همیشه سعی بر این داشته اند که این روزهای بزرگ کشورمان را در سکوت خبری بگذرانند. وظیفه رسانه‌های جمعی است که در چند روز آینده با پوشش مناسب این مراسم عظمت این روز بزرگ را به رخ جهانیان بکشند.

رحمانی فضلی با اشاره به اهمیت مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) از لحاظ سیاسی تاکید کرد: مراسم چهارده خرداد چه از لحاظ میزان جمعیت حاضر در حرم و چه از نظر سخنانی که در این روز بیان می شود، حائظ اهمیت فراوانی است. همه این روز را رصد می کنند و براساس سخنان مطرح شده در این روز برنامه ریزی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این نشست جمع شده ایم تا برای بزرگداشت بزرگمرد تاریخ ایران برنامه ریزی و اقدام کنیم که در ظلمت، استبداد و خفقان با جسارت تمام قیام کرد و حرکت در مسیر روشن بندگی و اخلاص را برای همه مردم جهان بویژه مسلمانان رقم زد.

وزیر کشور تصریح کرد: ما در شرایطی زندگی می کردیم که به هیچ وجه با امروز قابل مقایسه نیست؛ در آن دوران اصلا قابل تصور نبود که محل دفن چنین بزرگمردی محلی برای طواف مردم ستم دیده و علاقمندان آن شود. در شرایطی زندگی می کردیم که رژیم سابق با تمامی تجهیزات، اقتصاد، فرهنگ و سیاست خود را مفتخر به ژاندارمی خلیج فارس میدانست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امام خمینی در آن شب های ظلمانی مثل نوری در آسمان این سرزمین درخشید و به تبع آن نور افق های روشنی برای مردم ما باز شد.
رحمانی فضلی یادآور شد: به برکت امام مردم ایران در گلستان ایران ابراهیم وار زندگی می‌کنند و این را همگی مدیون امام هستیم.

وی اذعان داشت: مراسمی که برگزار خواهد شد به امید خدا هیچ مشکل امنیتی نخواهد داشت. خدمتگذاری بر این مردم و در این مسیر حتما به منزله عبادت است.

وزیر کشور با اشاره به وحدت آفرین بودن مراسم سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: روز چهارده خرداد همواره وحدت بخش و انسجام آفرین بوده است. این روز از لحاظ فرهنگی اهمیت فراوانی دارد. ارزش فرهنگی این روز به این دلیل است که مردم در چنین روزی با ارزش های اقلاب تجدید بیعت می‌کنند.