وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

تعیین سقف ۳۷ هزار میلیاردی برای یارانه‌ها، تصمیم‌گیری درباره توزیع یارانه‌ها در نشست آینده

خبرگزاری فارس: مخالفت کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت بنزین/تعیین سقف ۳۷ هزار میلیاردی برای یارانه‌ها/ تصمیم‌گیری درباره توزیع یارانه‌ها در نشست آینده

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ از مخالفت اعضای این کمیسیون با افزایش قیمت بنزین خبر داد.

مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: بنا بر مصوبه امروز کمیسیون درباره هدفمندی یارانه‌ها، سقف پرداختی یارانه‌ها 37 هزار میلیارد تومان تعیین شد.

وی افزود: چگونگی پرداخت این مبلغ در بخش هزینه‌ها خواهد بود که باید به تفصیل در مورد آن بحث کرد.

 

لاهوتی ادامه داد: در رابطه با افزایش قیمت بنزین هم با توجه به اینکه مبلغ پیشنهاد‌ی دولت 1500 تومان و رقم پیشنهادی یکی از نمایندگان مجلس 1200 تومان بود، درنهایت پس از بحث و تبادل نظر بسیار هر دو پیشنهاد رد شده و به‌اتفاق  آراد موضوع افزایش قیمت بنزین در سال 97 در کمیسیون تلفیق با موضوع افزایش قیمت بنزین مخالفت شد.

 

لاهوتی در ادامه در خصوص جزئیات مصوبه مربوط به سقف پرداختی هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد که با توجه به اینکه 37 هزار میلیارد تومان سقف درآمد دولت برای پرداخت یارانه‌ها است، بنابراین مقرر شد چگونگی تنظیم و توزیع آن در جلسات آینده کمیسیون مورد بحث قرار گیرد چرا که هنوز وارد مباحث هزینه‌ای نشده‌ایم. 

 

وی افزود: در جلسات قبلی کمیسیون تلفیق موضوع افزایش قیمت حامل‌های انرژی مورد بحث قرار گرفته بود که بر این اساس اعضای کمیسیون با هر گونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالفت کرده بودند و در جلسه امروز هم منحصراً به موضوع افزایش قیمت بنزین پرداخته شد.

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس حداکثر آرای مأخوذه و نظر نمایندگان موضوع افزایش قیمت بنزین در سال 97 در کمیسیون تلفیق رد شد. 

 

لاهوتی بر همین اساس اضافه کرد: دولت پیشنهاد قیمت بنزین را در هر لیتر 1400-1500 تومان اعلام کرده بود که نمایندگان نیز روی قیمت 1200 تومان اتفاق‌نظر داشتند اما با توجه به رد قیمت‌های مذکور اعضای کمیسیون اعلام کردند که ما به هیچ وجه افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین را در سال 97 نخواهیم داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی