وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

تربت حیدریه - ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت به آنچه 'حضور نفوذی ها در کشور' دانست خطاب به مسئولین گفت: شما باید این افراد را از خود برانید.

 

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی چهارشنبه شب در جمع مردم تربت حیدریه افزود: ویژگی نفوذی ها این است که فاقد تابلو و نشانه هستند و اقلیتی فرصت طلبند که هدفشان ترویج تفکرات ضد امام خمینی (ره) است.
وی اظهار کرد: فرصت طلب ها دار و ندار کشور را نشانه گرفته اند و می خواهند دین را کم رنگ کنند لذا باید جلو این افراد گرفته شود.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به گسترش فضای مجازی در کشور ادامه داد: فضای مجازی به قتلگاه معنویت، دین و اخلاق تبدیل شده است.
وی همچنین به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: ما با مذاکره با عزت مخالف نبوده و نیستیم اما با فرهنگ انفعال و ذلت مخالفیم و به صراحت می گوییم اوباما گفته بود وظیفه ما نابود کردن موتور هسته ای ایران است و اینک وظیفه ترامپ نیز نابودی اقتدار موشکی ایران می باشد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تصریح کردند ما در این عرصه کوتاه نخواهیم آمد ولی شیب رفتار استکبار حاکی از آن است که می خواهد موتور دفاعی ایران را نابود کند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744 / 6053

انتهای پیام /*

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی