وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی یونسی سه شنبه در جمع اهالی و علمای اهل تسنن و تشیع شهرستان لارستان در جنوب فارس افزود:عده ای می خواهند یک دولت محدود و یک مجلس خاص درست کنند و جمهوری اسلامی و رهبری را نیز برای عده ای محدود می خواهند،اما چنین افرادی دوستان خوبی برای نظام و انقلاب نیستند.

وی ادامه داد:امسال سال انتخابات است و همه باید در این عرصه رقابت کنند، زیرا رقابت برای حیات و نشاط سیاسی کشور لازم است.

حجت الاسلام یونسی اضافه کرد:انتخابات باید موجب نزدیکی بیشتر مردم شود تا یک مجلس شایسته و قوی شکل گیرد.

دستیار ویژه رییس جمهوری بیان کرد:با وجود تمام سختی ها دولت تلاش می کند مشکلات آزار دهنده مردم را برطرف کند.

وی مذاکرات هسته ای را یکی از قدم های مهم دولت دانست و اظهار امیدواری کرد با به نتیجه رسیدن این مذاکرات و رسیدن به توافق هسته ای و اجرایی شدن آن،منافع مردم ایران تامین شود.

حجت الاسلام یونسی گفت:چنین توافقی نه تنها برای مردم ایران، بلکه برای کشورهای منطقه نیز دارای منفعت و متضمن صلح خواهد بود.

به گفته دستیار رییس جمهوری، فقط اسراییل از توافق هسته ای ناراضی است چون در سایه دامن زدن به اختلاف و پروراندن کینه کشورهای مسلمان نسبت به یکدیگر، می تواند به بقای خود ادامه دهد.

حجت الاسلام یونسی اضافه کرد:هرچند اسراییل به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است اما در ایران خبری از اختلاف نیست و درسایه اسلام و عشق به اهل بیت ،امنیت برقرار است که این امنیت مورد حسادت دشمنان است.

وی از آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید لار ، مرحوم سیدمجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در لارستان ،شیخ محمد فقیهی و شیخ عبدالرزاق ابونجمی از روحانیون اهل سنت به نیکی نام برد و آنان را منادیان وحدت شیعه و سنی در منطقه لارستان دانست.

پیش از سخنرانی حجت الاسلام یونسی در حسینیه اعظم لار،فرماندار لارستان در سخنانی خواستار توجه دولت به نیازهای این منطقه شد.

علی اکبر نجیب زاده گفت: راه ،گاز و فاضلاب شهری از نیازهای لارستان است و اختصاص اعتبار کافی برای رفع این مشکلات ضروری است.

مدیر مدرسه عالی علوم دینی اهل سنت شهر اِوَز لارستان نیز در سخنانی ،جمهوری اسلامی را نظامی دانست که به خواسته های مردم توجه دارد.

شیخ محمد صالح انصاری لارستان را یکی از اولین خاستگاه های شکل گیری حکومت اسلامی در ایران معرفی و اضافه کرد:علمای این منطقه، همچنان از بهترین جایگاه نزد مردم برخوردار هستند.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان ،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نیز احداث باند دوم جاده لار- بندرعباس را یکی از خواسته های مهم مردم این منطقه معرفی کردو اظهار داشت: 35درصدبار ترافیکی استان مربوط به این محور است.

لارستان به مرکزیت لار در 378کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.ک/2

7371/2094 / 1876

انتهای پیام /*