وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با خروج از برجام چهره واقعی خود را به جهان نشان داد و ثابت کرد اهل منطق و مذاکره نیست و به هیچ توافقی پایبند نمی ماند.

سید حسین نقوی حسینی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، درباره اقدام ترامپ مبنی بر خروج از برجام اظهار کرد: در تمامی جریان توافقی که صورت گرفت جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اهل منطق و مذاکره است و این برای جامعه جهانی ثابت شد.
وی اضافه کرد: امروز همچنین برای دنیا ثابت شد آمریکا اهل منطق و مذاکره نیست و نمی تواند به توافقات خود پایبند باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای شرایط جدید برنامه مدونی تهیه کرده و اجماع خوبی میان قوای سه گانه وجود دارد.
نقوی حسینی ادامه داد: فراکسیون امید، مستقلین و نمایندگان ولایی نیز امروز در بیانیه ای تاکید کردند اجازه نخواهیم داد بازگشت تحریم ها بر زندگی مردم تاثیر بگذارد.
وی اضافه کرد: مطمئن هستیم جامعه جهانی در این شرایط پشت ترامپ نمی ایستد و در این تحریم ها شرکت نمی کند چون آنها به آمریکایی ها اصرار کردند در برجام بماند.
این نماینده مجلس ادامه داد: آمریکا بداند با این اقداماتش راه به جایی نخواهد برد و نمی تواند وحدت ملت ایران را خدشه دار و به خواسته خود برسد.
شبک**9121**1983**3404

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی