وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

دریل ، استفاده از دریل
دریل یکی از ابزارات قوی است که در استفاده از آن باید احتیاط شود ، چون این وسیله در صورتیکه درست استفاده نشود می تواند بسیار خطرناک باشد.

 چگونه با خیال راحت از دریل استفاده کنیم

استفاده از دریل در منزل و محیط کار باید توسط افرادی باشد که روش کار با آن را بدانند ، چون در صورت نا آشنا بودن با چگونگی استفاده از دریل و بی احتیاطی در استفاده از آن ممکن است خطرات جبران ناپذیری به وجود آید.دریل

دریل

 چگونه با خیال راحت از دریل استفاده کنیم

1 - همواره پیش از شروع به کار با دریل ،  داخل دیوار را به منظور اطلاع از وجود سیم های برق بررسی کنید. برخورد با سیم لخت ، در حین کار، برابر با مرگ است، لذا بررسی پیش از شروع به انجام کار، بسیار با ارزش است. بررسی رسانایی سیم ها ، با استفاده از فازمتر امکان پذیر است.

2 - هیچگاه در حین کار لباس گشاد نپوشید و یا جواهرات، موبایل و یا دسته کلید را از گردن خود آویزان نکنید. عینک مخصوص برای کار با دریل را به چشم بزنید.

3 - مته دریل در زمان کار کردن داغ می شود؛ از دست زدن به آن خودداری کنید. قبل از عوض کردن مته ، دریل را از برق بکشید. قبل از روشن کردن دوباره دریل ، آچار دریل را پس از سفت کردن مته ، خارج سازید.

راههای استفاده صحیح از دریل

4 - مته متناسب با نوع دیوار و یا سطح مته کاری انتخاب کنید. برای مثال، برای سوراخ کردن دیوارهای آجری و یا سنگی از مته سنگ بری استفاده کنید.

5 - برای مته کاری روی کاشی، ابتدا از مته مخصوص کاشی استفاده کنید و سپس روی محل مته کاری، تکه کاغذی را بچسبانید تا مته روی کاشی سر نخورد.

6 - برای مته کاری روی دیوار گچی، ابتدا با مشت به آرامی روی دیوار ضربه بزنید و ببینید که کدام قسمت از دیوار حفره مانند نیست و صدای توخالی نمی دهد، این همان قسمتی است که باید مته کاری کنید. البته می توانید از آشکارساز تیرچه نیز استفاده کنید.

7 - در نهایت اینکه، سیم رابط بلند به همراه داشته باشید و هیچگاه دریل را به وسیله سیم آن بلند نکنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی