وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی روز پنجشنبه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران را خدمت بزرگی به رژیم صهیونیستی دانست.

ترامپ: با خروج از برجام خدمت بزرگی به اسرائیل کردم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی روز پنجشنبه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران را خدمت بزرگی به رژیم صهیونیستی دانست.

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، ترامپ درباره خروج از برجام گفت: «من فقط می‌توانم از نقطه‌نظر اسرائیل بگویم کاری که من کردم خدمت بزرگی به اسرائیل بود.»

ترامپ در مراسم عید "روش هشانا" توافق هسته‌ای ایران را "دیوانه‌وارترین توافق" توصیف کرد و مدعی شد که این توافق 150 میلیارد دلار پول نقد به ایران رسانده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در توضیح درباره ساز و کار خروج از توافق هسته‌ای برجام به مخالفت‌های "رکس تیلرسون"، وزیر خارجه سابق آمریکا برای خروج از این توافق اشاره کرد.

او گفت: "من وزیر خارجه‌‌ای داشتم که دوست نداشت از برجام خارج شود. مدتی با او همراه شدم؛ کاش این کار را (خروج از برجام) زودتر انجام می‌دادم، ولی مدتی همراهی کردم و سرانجام تصمیم گرفتم که از آن خارج شوم و خارج شدم."

ترامپ در ادامه گفت: "و [خروج از برجام] آثار مثبت زیادی روی امنیت دنیا داشته است. چون ایران دیگر آن کشور سابق نیست. از روزی که این کار را انجام دادم، آنها ابتکار عملشان را از دست داده‌اند."

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که بعد از خروج آمریکا از برجام، ایران دیگر کشور سابق نیست. او همچنین ادعا کرد ایران روزی خواستار مذاکره با آمریکا خواهد شد.

وی گفت: "ایران دیگر آن کشور سابق نیست. فکر می‌کنیم در آینده نه چندان دور برای اینکه بخواهند توافق کنند تماس بگیرند. اگر بتوانیم، توافق واقعی بکنیم، این کار را انجام می‌دهیم.اگر هم تماس نگیرند، اشکالی ندارد. در نهایت، آنها چاره‌ای ندارند. ولی باید ببینیم چه می‌شود.

نظرات (۱)

۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۰۰ علیرضا رحیمی
سلام مطالب مفیدی دارید. دنبالتون میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی