وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

خودرو

اخیرا شهروندان تهرانی با خودروهایی روبرو هستند که با عنوان «شرکت کنترل ترافیک تهران» و با دوربین های نصب شده بر روی این خودروها در حال گشت زنی در سطح شهر هستند.

بهعالی نیوز به نقل از گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از مهر، این خودروهای عجیب مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفته و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

این خودروها در خیابان های مرکزی شهر تهران و در کنار خودروهای پارک شده در حال گشت زنی بوده که این اقدام سبب برخی گمانه زنی ها در رابطه با شناسایی خودورهای بدون طرح ترافیک شده است.

اما سردار سیدتیمور حسینی در رابطه با حضور خودروهای دوربین دار در سطح شهر به خبرنگار ما می گوید: «این خودروها برای ثبت سرعت غیرمجاز رانندگان متخلف فعالیت کرده و این طرح فعلا در محدوده اتوبان ها و خیابان های اصلی شهر تهران انجام خواهد شد.»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین ثبت جریمه طرح ترافیک و یا جریمه طرح زوج و فرد از سوی خودورهای دوربین دار را تکذیب کرده و می گوید: «این خودروها به سیستم استعلام خلافی مجهز بوده و گشت زنی این خودروها در حاشیه خیابان ها جهت رصد خودروهای پارک شده با تخلف بالا انجام می شود تا خودروهایی که میزان خلافی آن بیش از حد مجاز است را به پارکینگ منتقل کنند.»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی