وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

جانور عجیب الخلقه در ایستگاه مترو - تابناک | TABNAK
به نقل از سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور نوشت: بیش از ۶ میلیون نفر از جمعیت ایران را سید و سادات تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ او افزود: از مجموع این آمار حدود ۳ میلیون و ۱۳۹ هزار نفر مردانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سید» و حدود ۲ میلیون و ۶۹۷ هزار نفر نیز زنانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سیده» یا «سادات» آغاز می‌شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به تقریبی بودن این آمار گفت: ممکن است جمعیت آماری اعلام شده از تعداد سید و سادات‌ها بیشتر از این میزان باشد.

ابوترابی درباره تفاوت بین سیده و سادات تصریح کرد: هر دو کلمه «سیده و سادات» در سازمان ثبت احوال کشور به یک معنی هستند و خانواده‌ها برحسب سلیقه یک کدام از این دو واژه را به عنوان پیشوند نام فرزند خود انتخاب می‌کنند.

به گفته سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، نام فامیلی فرد دلالت بر سید بودن او ندارد./باشگاه خبرنگاران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی