وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

محققان در مطالعه‌ای به بررسی خواص روغن زیتون پرداختند در این مطالعه مشخص شد که روغن زیتون سرشار از اسید‌های چرب و آنتی اکسیدان‌ها است که می‌تواند پوست سر را تسکین دهد.

تاثیر روغن زیتون در رشد مو////ثباتیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  روغن زیتون سرشار از اسید‌های چرب و آنتی اکسیدان است که موجب تقویت پوست سر و فولیکول مو می‌شود.

محققان در مطالعه‌ای به بررسی خواص روغن زیتون پرداختند در این مطالعه مشخص شد که روغن زیتون سرشار از اسید‌های چرب و آنتی اکسیدان‌ها است که می‌تواند پوست سر را تسکین دهد، فولیکول مو را تقویت کرده و رشد مو را به طور بالقوه تحریک کند که در پی آن مو‌های قوی‌تر و درخشان تری رشد خواهد کرد.

در این مطالعه نشان داده شد که روغن زیتون میوه درختی به نام «Olea europaea» است و چربی به نام اسید اولئیک بخش اعظمی از ترکیب روغن زیتون را تشکیل می‌دهد که این اسید خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و منبع مورد اعتمادی جهت کندی اثرات ریزش مو است.
به گفته محققان محصولات زیتون خواص ضد باکتریایی دارند و می‌توانند پوست سر را بهبود بخشند.

محققان دراین مطالعه دریافتند که استفاده از ماسک روغن زیتون یک بار درهفته و یا حتی دو بار درماه می‌تواند پتانسیل رشد مو را بالا برده و مو‌هایی قوی‌تر را به وجود آورد.

در این مطالعه نشان داده شده است که استفاده از روغن زیتون می‌تواند به تثبیت رنگ و بافت مو تاثیر بسیار زیادی داشته باشد همچنین مو‌های مجعد و آسیب دیده را بهبود دهد و به طور کلی روغن زیتون حاوی پروتئین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد ضد میکروبی است که می‌تواند به مو‌های سالم و طول عمر مو‌ها کمک کند.

در این مطالعه محققان دریافتند که ترکیب زرده تخم مرغ با روغن زیتون نیز می‌تواند به رشد سریع مو‌ها کمک کند و به عنوان یک درمان خانگی مورد توجه قرار گیرد؛ زرده تخم مرغ در این ترکیب برای تحریک رشد مو بسیار مناسب است.

منبع : مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی