وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

سخنگوی وزارت بهداشت توضیحاتی درباره مناطق "سفید، زرد و قرمز" کرونایی ارائه داد و تنها شهرستان منطقه سبز یا بی خطر در کشور را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری با تشریح وضعیت استان‌ها به لحاظ وضعیت سفید، زرد و قرمز کرونایی اظهار داشت: استان‌های سفید به معنای کم‌خطر کرونایی است و‌لی اگر در این مناطق هم مردم بهداشت و پروتکل‌ها را رعایت نکنند خطر ابتلا به ویروس کووید 19 افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه براساس مرگ‌ و میر و ابتلای جدید ظرف هفته ‌‌رنگ‌های قرمز، زرد، سفید و سبز در استان‌ها اعلام می‌شود، افزود: ‌این رنگ‌بندی عمدتا با هدف آگاهی‌بخشی، هشدار یا اطلاع‌رسانی درباره وضعیت مناطق است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تنها یک نقطه سبز کرونا در کشور داریم، تصریح کرد: ‌منطقه سبز به معنای منطقه بی‌خطر است و تقریبا به جز شهرستان و جزیره ابوموسی، هیچ نقطه سبزی در کشور وجود ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی