وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

کنایه فعال اصولگرا به توییت حذف‌ شده محسن رضایی | گاهی احساس می‌کنم با اکانت قلابی طرفم!
محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا و روزنامه‌نگار به انتشار یک توییت از سوی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آن مشکلات کشور را به بی‌عرضگی مسئولان مربوط دانسته بود واکنش نشان داد.

محمد مهاجری
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد آنلاین، به دنبال انتشار یک توییت از سوی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آن مشکلات کشور را به دلیل بی‌عرضگی مسئولان معرفی کرده بود، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا و روزنامه نگار طی یادداشتی نوشت:

۱-به نظرم کنش رسانه‌ای آقای رضایی نشان می دهد که ایشان مشاور رسانه‌ای دلسوز و متخصص ندارند. آقای رضایی حداقل ۴دهه سابقه فعالیت در عرصه‌های مختلف دارد اما بروز رسانه‌ای ایشان مثل افراد تازه‌کار است. من گاهی که توییت‌ها یا اظهارنظرهای‌شان را می‌بینم احساس می‌کنم با اکانت فیک و قلابی طرفم، چون واقعا ناپخته است. من شخصا حاضرم به صورت افتخاری به ایشان در زمینه حضور و ظهور رسانه‌ای مشورت بدهم. ایشان فرد زحمت‌کشی است و بر ما حق دارد و ما باید در جهت ادای دین به ایشان کاری انجام بدهیم که من آمادگی ام را اعلام می کنم.

یکی از نمونه‌ها همین اظهارنظر است که می گویند مشکلات اقتصادی یا ناشی از ناتونی مسئولان است یا تحریم‌ها. این حرف مرا یاد ضرب‌المثل معروف «شیره را خورد و گفت شیرین است» انداخت.

ضمن اینکه وقتی ایشان می گوید این مشکلات تقصیر دولت است نه نظام، یعنی دولت جزء نظام نیست؟ نظام مجموعه‌ای از دستگاه‌های تصمیم‌گیر و مجری است که دولت هم بخشی از آن است.

۲- یک گمانه این است که آقای رضایی هدفش از برخی اظهارنظرها کاندیداتوری ریاست جمهوری است. به نظرم الحمدلله برای ۱۴۰۰ کاندیدای جوانتر از ایشان کم نداریم. افراد جدیدتر شعارهای جدیدتر هم دارند. با روش‌های قدیمی که آقای رضایی دنبال می‌کند نتیجه‌ای عاید ایشان نمی شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی