وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

این خوراکی پر طرفدار موجب تشدید علایم کرونا می شود

رکنا:مصرف زولبیا و بامیه موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود و افراد در ماه مبارک رمضان امسال که با شیوع کرونا همراه است، از مصرف این نوع خوراکی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری نشان :

متخصص تغذیه در این باره گفت: «در روزهای شیوع بیماری باید از مصرف خوراکی‌هایی که موجب تضعیف سیستم ایمنی می شود خودداری کرد که یکی از این مواد قندهای ساده یا همان ساکارز است.زولبیا و بامیه هم از نوع قندهای ساده است، بنابراین مصرف آن می تواند موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن شود و توصیه می شود افراد از مصرف این خوراکی اجتناب کنند. مصرف زولبیا و بامیه به دلیل قندهای ساده موجود در آن موجب چاقی و اضافه وزن هم می شود که باز هم عاملی برای تضعیف سیستم ایمنی بدن محسوب می شود.

 

چاقی یکی از عوامل خطری است که موجب تشدید علایم کرونا می شود و مرگ و میر ناشی از کرونا در افراد چاق بیشتر است، برای همین افراد باید از مصرف خوراکی هایی که می تواند موجب اضافه وزن شود، خودداری کنند. »

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی