وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

یک نامزد شورا شفت بر سر درگیری لفظی انتخابات ۱۴۰۰ جان باخت.

حادثه تلخ انتخاباتی؛ فوت یک نامزد انتخابات شوراها در درگیری

گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یک نامزد شورای اسلامی روستای برزوهندان بخش مرکزی شفت بر سر درگیری لفظی انتخابات ۱۴۰۰ فوت کرد.

سرهنگ رسول‌زاده، معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان نیز در تشریح این خبر اظهار کرد: این عضو شورا جهت وساطت بین پنج‌تن از اهالی روستای برزوهندان که مشغول یک درگیری لفظی بر سر انتخابات ۱۴۰۰  بودند، فوت کرده است.

وی با بیان اینکه نامزد متوفی دوره ششم انتخابات این روستا از شورای فعلی نیز بوده، افزود: این فرد در حین درگیری دچار استرس و اضطراب شده و بلافاصله جهت درمان به بیمارستان امام رضا (شفت) منتقل اما در حین و یا پس از انتقال، فوت کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه علت فوت این نامزد باید توسط پزشکی قانونی تبیین شود، گفت: پنج‌تن از افراد درگیری این ماجرا توسط نیروی انتظامی شفت دستگیر و جهت بررسی و تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی