وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

دانشمندان اتریشی عوامل موثر در ظهور گونه های جدید کروناویروس را شناسایی کرده اند.

دلیل ظهور گونه های جدید کرونا کشف شدبه گزارش منیبان به نقل از اسپوتنیک، گروهی از دانشمندان به سرپرستی فئودور کاندراشف از موسسه علم و فناوری اتریش گفتند که انواع جدید کووید-19 پس از برداشته شدن محدودیت ها در بسیاری از کشورها شروع به گسترش کردند. نتایج این تحقیق در مجله علمی ساینتیفیک ریپورت منتشر شده است.

آنها با ساخت یک مدل اپیدمیولوژیک، دریافتند که خطر جهش کرونا به دو عامل بستگی دارد: نسبت جمعیت واکسینه شده و تعداد آستانه افراد مبتلا. در نتیجه محققان به این نتیجه رسیدند که اکثریت جمعیت (حداقل 60 درصد) باید واکسینه شوند.

محققان همچنین تأیید کردند که مردم باید بعد از واکسیناسیون به پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ادامه دهند. به گفته کارشناسان، امروزه جابجایی آزاد به دلیل میزان متفاوت واکسیناسیون در سراسر جهان خطرات عفونت را به همراه دارد و همچنین با ظهور گونه های خطرناک جدید در جمعیت همراه است. برای جلوگیری از این اتفاق، محدودیت های اپیدمیولوژیک باید به صورت بین المللی مورد توافق قرار گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی