وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نتیجه تصویری برای جلیل محبی+بسیج حقوقدانان کشور

عالی نیوز به نقل از تابناک: حجت الاسلام جلیل محبی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در صفحه شخصی خود در گوگل پلاس نوشت:

امروز با چند صد نفری از قضات بسیجی بسیج حقوقدانان به حرم امام رفتیم برای تجدید عهد با ولایت...سخنران هم سردار علی فضلی بود....صحن اصلی بسته بود. میگفتند چهارده خرداد باز می شود. به سالن فرعی رفتیم در زیر زمین. سردار فضلی قبل از مراسم در اتاقی که منتظر ورود نشسته بودیم میگفت دیروز صحن اصلی حرم را بازدید کردم. جای زیبایی شده است... دیگر بحث نکردیم که این کار درست است یا نه. به فکر فرو رفتم... .فکر کردم: آیا حضرت امام برایمان ارزش آن را ندارد که برای حرمش مایه بگذاریم؟



قبلاً گفته بودم حداقل اشتباه این تجمل در حرم امام و مقایسه اشتباه تر آن با حرم معصومین، آن است که حرم معصومین با پول مردم ساخته می شود و این با بیت المال. مضافاً اینکه حتماً خود امام اگر بودند راضی به این کار نبودند... .

فکر کردم: آیا حضرت امام برایمان ارزش آن را ندارد که برای حرمش مایه بگذاریم؟
اگر برای حرم امام رضا از بیت المال خرج میشد ایراد می‌گرفتیم؟
اگر این خرج ها را حجت الاسلام حسن خمینی نکرده بود و توسط گروه های سیاسی همسوتر خودمان انجام شده بود باز هم ایراد می گرفتیم؟ با همین میزان تورم رگ گردن؟
اگر خودمان تولیت حرم عزیزی مثل امام را به عهده داشتیم همین گونه عمل نمی کردیم؟

من هنوز حرم را ندیده ام، ولی اگر حرم امام دست من بود احتمالاً با درصدی کم و زیاد همین قدر برایش مایه می‌گذاشتم.
دست سید حسن خمینی درد نکند که حرم امامم را زیبا ساخته است.

حال اگر خیلی زیبا شده، ایرادی به خاطر زیبایی به او نمیگیرم...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی