وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی


در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کاربران شبکه های اجتماعی پاشنه همت را بالا کشیدند تا پرچم صهیونیست را در فضای مجازی پایین بکشند.

عالی نیوز به نقل از گزارش خبر گزاری صدا و سیما: با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، کاربران شبکه های اجتماعی هم حماسه ای جهانی را نوید می دهند و یوم القدس روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.


این روزها هشتگ های #روز_قدس، #فلسطین و #بر_عهد_خود_می‌مانیم در جنگی تمام عیار مقابل پروپاگاندای صهیونیست ها ایستاده اند تا فریاد کودکان غزه را به گوش رسانه های دنیا برسانند.


در میان پست های کاربران، بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به چشم می خورد تا همه بدانند مسئله فلسطین، مسئله اصلی دنیای اسلام است.


پوستر فلسطین پاره تن اسلام است بر سر در اغلب صفحات کاربران نصب شده است و لا به لای نظرات، قرارهای اینترنتی برای حضور در راهپیمایی ثبت می شود.


برخی دیگر از کاربران با انتشار تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی، ابن ملجم زمان را به مردم دنیا معرفی می کنند.


مسئولان و چهره های سیاسی هم در صفحات شخصی خود، حمایت اسرائیل از داعش را به نمایش گذاشته اند و به ترفندهای غرب برای گمراه کردن افکار عمومی جهان از موضوع فلسطین اشاره می کنند.


 ،

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی