وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

وزارت خارجه با گرامیداشت یاد دیپلمات‌های شهید ایرانی در افغانستان تاکید کرد مجموعه کارکنان این وزارتخانه ضمن تجدید عهد با شهدای گرانقدر، از همه ظرفیت‌های تخصصی و تعهد خود برای پاسداشت ارزش‌های مقدس نظام بهره‌ خواهند برد.

خبرگزاری فارس: بیانیه وزارت خارجه به مناسبت هفدهمین سالروز شهدای دیپلماسی در مزار شریف

عالی نیوز به نقل از گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه کشورمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دیپلمات ایران در افغانستان و تبریک به مردم غیور ایران زمین تاکید کرد که مجموعه کارکنان وزارت امور خارجه ضمن تجدید عهد با شهدای گرانقدر و با توکل به ذات اقدس الهی از همه ظرفیت‌های تخصصی و تعهد خود برای پاسداشت ارزش‌ها و اهداف مقدس نظام و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید بهره خواهد برد.

فرهنگ جهاد و شهادت، فروزنده‌ترین و مقدس‌ترین الگوی رفتار انسانی است که ملت ایرات با تکیه بر آن توانسته است عظمت، عزت و هویت تاریخی خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارد.

تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ ارزش‌های والای فرهنگ ایثار نیاز امروز و آینده جامعه است.

وزارت امور خارجه افتخار دارد در دوره‌های مختلف اعم از دوران دفاع مقدس و یا پاسداری و حراست از دستاوردهای حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و در سنگرهای دیپلماسی در جهت ایفای سهم خود همگام با مردم بزرگ ایران اسلامی گام برداشته است. 

در این راستا  17 سال پیش در روز 17/5/77 جمعی از دیپلمات‌های ارزشمند کشورمان در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی