وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

خر علیرضا خمسه نماینده مجلس را عصبانی کرد!

یونس اسدی نماینده مردم مشکین شهر در نطق امروز خود گفت: از حضور عروسک های خر تا حضور خر و کره خر در برنامه های صداوسیما توهین به مردم ایران است.

انتقاد شدید یک نماینده مجلس از برنامه خندوانه

یونس اسدی نماینده مردم مشکین شهر در نطق امروز خود گفت: از حضور عروسک های خر تا حضور خر و کره خر در برنامه های صداوسیما توهین به مردم ایران است.وی با انتقاد از مدیریت رسانه ملی، آن را «رسانه انحصاری صداوسیما» خواند و با تاکید بر لزوم ارزیابی از عملکرد این رسانه گفت: احساس می شود، هر کس زودتر برسد آنجا رئیس است! باید مشخص شود که نظر مردم درباره برنامه های این رسانه چیست؟ چند درصد مردم به دلیل دل زدگی از این رسانه به رسانه های بیگانه روی آورده اند؟

اسدی که می گفت «این ضعف آشکار مدیریت در رسانه ملی غیر قابل چشم پوشی است»، افزود: در غیاب رقابت های رسانه ای چه مصیبتی بر سر مردم و فرزندان ما می آید! نا سلامتی فرزندان ما که بیننده برنامه های این رسانه هستند، باید آینده سازان کشور باشند.گفتنی است چندی پیش علیرضا خمسه در اجرای استندآپ کمدی خود در برنامه خندوانه، سوار بر خر و با همراهی یک کره خر، وارد صحنه نمایش شد.

منبع: خبرآنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی