وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

قدیمی ترین آخوندی که درخانه امام رفت و آمد داشت، هاشمی بود.این زمانی بود که کمتر کسی امام را می شناخت. سال 40 تنها آخوندی که سراغ امام رفت تا بگوید ایشان رساله بدهد، آقای هاشمی بود و بقیه خبری نداشتند. امثال ... در مسایل انقلابی چرخش داشتند روزهای اول که حرف انقلاب می شد، مخالف بودند ولی حالا می گویند ما هستیم!

عالی نیوز به نقل از خبرآنلاین: حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی- بنده آقای هاشمی را کاملا می شناسم و می دانم که ایشان انقلاب را دوست دارد. من در ملاقات های خصوصی ارادت و توجه به رهبری را کامل دیده ام. حیفم می آید که انقدر با هاشمی برخورد بد می شود. زیرک ها فهمیده اند و می خواهند این دو بزرگوار را جدا کنند. در واقع طرح تقابل هاشمی و رهبری، بحثی است که به رهبری دروغ بگویند و می خواهند از این طریق بین این دو شخصیت را بهم بزنند.

قدیمی ترین اخوندی که در خانه اقای خمینی رفت و امد داشت، آیت الله هاشمی بود. این موضوع به زمانی باز می گردد که کمتر کسی امام را می شناخت. در مقابل منزل امام خمینی منزل عمه ی ما بود، الان هم هست، اقای هاشمی در همان خانه زندگی می کرد. سال 40 که آقای بروجردی فوت کرد، تنها اخوندی که با هشت نفر دیگر سراغ امام خمینی رفتند تا بگویند ایشان رساله بدهند، آقای هاشمی بودند و بقیه خبری نداشتند. امام خمینی خیلی به اقای هاشمی علاقمند بودند و اعتماد داشت. کارهایی که امام برای اقای هاشمی کردند بی سابقه بود، امام برای اقای هاشمی پس از ترور نافرجام، گوسفند کشتند.

آقای هاشمی، همیشه رهبری را دوست داشته و الان هم دوست دارد. من با جرات می گویم امروز بهترین دوست آیت الله خامنه ای که دروغ نگوید و دلش برای ایشان بتپد، اقای هاشمی است. همگان می دانند که فاصله سابقه آقای هاشمی و اقای مصباح و امثال ایشان انقدر زیاد است که ما نمی توانیم آن را زیر سئوال ببریم. روزی که بحث انقلاب شد، اکثر این اقایان مخالف بودند. حالا که انقلاب رشد کرده، همه می گویند ما هستیم، البته خود آقای مصباح منکر آن نیست که قبل از انقلاب حضور نداشته است.راحت بگویم، آقای مصباح چون سابقه سیاسی انقلابی نداشتند، مخالفت می کردند ولی از نظر حوزوی علمی ایشان فردی محترم است ایشان عنوان علامه دارد و افتخار حوزه و درس و بحث هستند. حرمت علمی ایشان باید کاملا حفظ شود ولی در مسایل انقلابی چرخش داشتند و ایشان اگاه نیستند و حتی در مسایل روز کشور هم مطالبی میگویند و تغییر موضع میدهند باور می کنید دلم می سوزد مطالب ٨٤ تا ٩٢ و ٩٣ ایشان را در عالم سیاست بررسی کنید این بسیار نگران کننده است. {چرا آقای مصباح در دهه اول انقلاب در جریانات سیاسی حضور نداشتند؟} آنها که توانمندی ندارند، چرا باید حضور می داشتتند؟ این ها خراب می کردند و دلیلی نداشت که حتما حضور داشته باشند. صلاح نمی دانم زیاد در مورد آقای مصباح صحبت کنم، ایشان روحانی و ملبس است و به حوزه خدمت می کند. آنچه ما بیان می کنیم برای حفظ حریم ایشان است. برداشت ها ممکن است غلط باشند، اما با تو هین به یک عالم حوزوی مخالفم، ایشان شخصیتی است که ورودشبه حوزه سیاسی مطلوب نیست و خوب است که به عرصه سیاست ورود نکنند. در واقع، از نظر من، ورود آقای مصباح به عرصه سیاسی در درجه اول به خودشان لطمه می زند، اگر ما بخواهیم سابقه انقلابی اقای هاشمی را زیر سئوال ببریم، باید سابقه خیلی از علمای قم را زیر سوال ببریم.

منبع: خبرآنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی