وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

محمدعلی کلی قهرمان مسلمان و افسانه‌ای بوکس جهان که شهرتی عالمگیر داشت، بعد از طی بیماری در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

عالی نیوز : گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سی ان ان یکی از بستگان محمدعلی کلی قهرمان بوکس اعلام کرد که او روز جمعه سوم ژوئن ۲۰۱۶( صبح شنبه به وقت ایران) به وقت محلی در شهر فونیکس ایالت آریزونا درگذشت.

محمدعلی کلی که مدت‌ها از بیماری پارکینسون رنج می‌برد در نهایت بعد از چند سال تحمل بیماری درگذشت.

او  که خود چند دهه قبل به اسلام گرویده بود در ماه‌های اخیر به سخنان دونالد ترامپ واکنش نشان داد و از مسلمانان آمریکا دفاع کرد.

او پاییز سال گذشته با صدوربیانیه‌ای با بیان این که اشخاصی نظیر دونالد ترامپ سبب بیگانگی مردم با چهره واقعی اسلام می‌شوند ازمسلمانان جهان خواست با کسانی که از اسلام برای پیشبرد مقاصد خود سوء استقاده می‌کنند به مخالفت برخیزند.

قهرمان سابق بوکس جهان اضافه کرده است که رهبران سیاسی آمریکا باید به فهم و درک درست اسلام در میان مردم کمک کننند و به آن‌ها در مورد جنایتکاران منحرفی که سعی در دگرگون کردن دیدگاه‌های مردم جهان نسبت به این دین کرده‌اند آگاهی بدهند.
کلی بدون ذکر مستقیم نام ترامپ نوشته است:نامزدهای ریاست جمهوری که خواستار جلوگیری از مهاجرت مسلمانان به آمریکا شده‌اند کسانی هستند که موجب بیگانگی بسیاری ازمردم با چهره واقعی اسلام می‌شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی