وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسئولان تمهیداتی را برای کارکنان ادارات دولتی در نظر می‌گیرند.

ساعت کاری ادارات در ایام ماه مبارک رمضان 95
 
 
 
 
 
 
 
 
عالی نیوز به نقل از  گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ هر سال با فرا رسیدن ماه پر فیض رمضان مسئولان تمهیداتی را برای کارکنان ادارات دولتی در نظر می‌گیرند که یکی از آن‌ موارد کاهش ساعات کاری است تا کارمندان زمان بیشتری را برای بهره مندی از  برکات این ماه داشته باشند.
همان طور که رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: سه شنبه هفته جاری اولین روز ماه مبارک رمضان است و امسال ماه رمضان 29 روزه است.
 
برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادرات تا ساعت 14 کاهش می‌یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را تایید نکرده است.
 
گفتنی است،‌ امروز موضوع کاهش ساعات کاری ادارات و همچنین تمهیدات  ویژه رمضان برای کارمندان در جلسه هیات دولت بررسی و نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی